Thursday, June 16, 2011

Hero Bulu

Jangan pikir bukan-bukan ye bila aku taip tajuk entri yang berbunyi sebegitu rupa... Bukan ingin ketengahkan isu mamat bangla or hero pakistan or model bulu dada..ni ialah hero2 kesayangan aku. My dearests heroes kat Kuantan....
Bobby The Playboy
Mereka sudah membesar dengan sihat...terkejut aku bila balik tengok diorang dah membesar 2x ganda dari biasa. Memang sangat besar n kalau yang x biasa tengok kucing besar mesti ingat kycing aku ni garang. Padahal mereka sangat manja n jambu...hehehe tapi tang muka je otai skit...

Baby The jambu
Dah la jambu, manja terlebih2...hehe. Ada dua lagi hero aku x sempat nak amik gambar...Chimo n chomel... Chimo memang all time otai....sume orang suka tengok bulunya sebab macam anak rimau dah rupenya...

Ha..yang ni pulak heroin otai aku... namanya T-Ting...suka sangat main ngan dia sebab dia suka menggigit n perangai macam jantan. Dia la peneman aku kat rumah...

p/s : Lain kali aku amik gambar Chimo n Chomel pulak...ari tu x sempat n kamera hanset aku ni x berapa nak lawa