Thursday, June 23, 2011

T-Ting

T-ting ni asal namanya aku amik dari nama team kelab bola sepak Terengganu ~ T-Team. Oleh keran kalau ikut loghat Terengganu maka jadi lah T-Ting. ni kucing betina walaupun perangainya sebijik jantan siap pandai main bola kertas yang aku gumpal untuk dia...dari depan ke dapur dok sepak bola...pastu kalau bola terlekat kat celah tem[at sempit siap gigit lagi bola dia bawak p tempat lain pastu main lagi...haha nakal betul....



Time nak tidor pandai dia datang dok melepak atas selimut aku...sebelum-sebelum ni siap masuk dalam selimut, mujur la x kena kepit... Kalau aku dok baring kat depan, sibuk je dia datang dekat baring kat bantal aku...manja tapi kejenya asyik menggigit orang aje. 


Elok la tu, sekor kucing aku selamber je muka x de respon (Rini), Si T-ting ni pulak kuat menggigit, pantang nampak benda bergerak....Dia la peneman aku kat umah ni time en.Naza pergi keje.

No comments: