Thursday, September 08, 2011

Happy Birthday My Dear

Akhirnya, sampai jugak ke tarikh 7/9/2011, birthday my dear husband yang ke-27 walaupun dia asyik ngaku dirinya masih 22tahun...jatuh pada hari Rabu. Sama macam birthday aku hari tu, hari Rabu jugak. Memang tiap-tiap tahun birthday kitorang jatuh pada hari yang sama...

Nothing much i can prepare, just order 2 biji kek aje, satu untuk wat makan kat opis beliau, satu untuk kami berdua... No gift 4 him this year sebab aku masih bertitled penganggur terhormat lagi.. Insyaallah next year, mudah-mudahan rezeki aku murah...
 Kek pertama ni aku request untuk delivery kat opis en.Naza at 3.30pm.. savely arrived on time. Saje je highlight '27' tu sebab nak usik birthday boy...hehe.

 2nd kek ni aku tempah kat kedai tempat kawan aku kerja...Nice deco..like this one better than the 1st one... Ini untuk kami berdua celebrate... 

Of course la ada private celebration kan untuk kenang-kenangan... Aku x sure la, aku rasa ni 2nd time aku belikan kek untuk dia. 1st time dulu time sama2 keje kat Shah Alam dulu rasanya...

Sila lihat pada angka 27 yang banyak2 kat tepi2 kek tu. Memang saja je aku suruh deco macam tu hehe, reminder kepada birthday boy...hehe mujur aku x letak no ic en.Naza sekali...bagus gak letak no.ic, nantilah aku buat tahun depan pulak...

So semalam lepas en.Naza habis ot, aku treated him dinner kat Pak Li Kopitiam... Makan, makan dan makan sampai kenyang. So today i end up berpuasa (puasa ganti yang ke-2)....Saja je nak ganti awal2 biar nanti x kalut nak ganti...

So, to birthday boy, en.Naza, HAPPY BIRTHDAY. MAY GOD BLESS U WITH HAPPINESS. Amin...

No comments: