Tuesday, September 06, 2011

Raya 2011

Selamat hari raya aidilfitri semua....

Hoho lama betul x update blog ni...maklum lah, mood makan rendang ngan ketupat lum habis lagi...haha...mujurla masih terkawal nafsu n x de la pulak masuk kategori puasa turun 2kg, raya kena pam naik 6kg.. Alhamdulillah...syukur.

So this year is the first year raya as somebody 's wife. Hm...biasalah, hidup pasti akan ada perubahan so kena adapt well la kan....mujurla aku bukan jenis ratu air mata so bila berjauhan dengan family di pagi raya aku x de la nak meleleh air mata. Just enjoy the raya day la kan... Kali ni beraya kat kampung en.Naza di Batu Rakit.


Time ni kat ruamh nenek Naza di Seberang Takir, Kuala Terengganu.


 Bergambar denngakeluarga mertua aku. Alfatihah buat bapa mertua ku yang telah tiada...




 Macam2 gaya dok berposing kat belakang...

 Adik-beradik arwah bapa mertua ku



 3 beradik sakan berposing



 Jom main mercun...supplier dari Banting


 At kedai runcit mak di raya ke-2


 On the way ke rumah Lisa n Toyie on raya ke-3. hehe baju recycle baju raya ke-2 sebab time raya ke-2 tu pakai x sampai 2jam...huhu



 Kera-kera kat Kg Merchong, Nenasi, Pahang

Aku balik ke Nenasi, Pahang hari raya ke-5, sebelum tu tidor di Kuantan semalaman. Esoknya baru balik nenasi sebab nak p kendudri kahwin sepupu aku...

 Petangnya, pergi bersantaian di pantai Nenasi...seronok berkelah reramai dengan family mak ngah n yang lelain....

 
 Sempat bergosip lagi tu...huhu



 Ahad, raya ke-6 dah gerak balik ke Banting. Berkonvoi dua kereta dengan my sis...


 Jem sakan, leh gerak 20km/h je...mujur la sebelum tol karak je jem....so x de la kronik sangat...


 Birthday boy of this raya month...

Rini dan anak angkatnya, Aboo n Budoq, sakan menidurkan diri dalam kereta sehingga sampai ke Banting...

Hopefully cousin aku cepat-cepat upload gambar kahwin diorang, leh aku cilok masuk blog ni...hehehe... so sampai di sini dulu ye...nanti aku cerita lagi.


No comments: