Monday, September 12, 2011

Subway (First Timer)

Sebelum tengok wayang Hantu Bonceng, Aku n en.Naza sempat dinner kat Subway, Letaknya sebelah je dengan cinema kat JJ bukit Tinggi ni so lepas amik tiket, terus gi ngadap kaunter Subway. kebetulan pulak malam tu x ramai orang. Mujur dah siap2 purchase tiket wayang online guna Maxis Money (M-Money).

En.Naza tengah tunggu aku amik tiket yang dah di booking..

Yang Long Foot extra chicken n cheese slice tu En.Naza punya, yang medium size yg ada cheese sahaja tu aku punya...

Actually a bit dissappointed sebab aku mintak filling Italian Spicy tapi waiter tu assume aku nak yang vege sahaja maka aku end up diet la sebab fillingnya hanya lettuce n pickles with mustard sauce..huhu. En.Naza punya pulak ialah long foot size bread dengan filling roast beef with extra chicken n cheese slice...sangat jeles, dan dia habiskan dalam masa sekejap aje, sama habis dengan aku padahal dia punya 2x ganda aku punya roti...minuman pulak tersalah pilih, aku order flavour tea jasmine green tea, rugi Rm3.90 sebab aku minum x sampai suku pun gelas kecik tu...

Punya la excited nak makan dia punya roti...tu baru luaran je, x sanggup aku nak snap gambar filling roti tersebut sebab anda semua pasti terkejut...hehehe

Sesi mengtekedarah sudah bermula...hehe

Sadis, aku jadi vegetarian pulak time 1st time makan kat Subway...




Time ni dah habis makan dah...

X sure sama ada en>Naza ni kekenyangan ke atau x berapa nak kenyang..hehe




Promote Subway...sedap n healthy...nyum nyum...



Jalan-jalan jap sebelum nak masuk kat wayang

Berfoto sementara nak menunggu giliran beli air sebelum nak masuk panggung...

Koya jadi model...

Dah boleh balik dah...Moh kita....


No comments: