Thursday, September 08, 2011

Tahun Ni Punya Raya

Tahun ni punya raya aku baru terperasan aku sempat makan dengan mak aku sekali je time makan malam kat umah tokki sebelum balik ke Banting esoknya. Pastu aku sempat bergambar pun sekali aje time gambar dengan pengantin time wedding cousin aku. Raya tahun ni x sempat nak makan raya dengan mak aku n adik-beradik yang lain... Raya tahun ni x sempat nak merasa ketupat tok yang memang faveret aku... 

Mudah-mudahan raya tahun depan aku dapat spent masa lebih sikit dengan keluarga aku... Adat orang dah berkahwin memang macam ni. Kena bergilir-gilir dan tolak-ansur dengan suami isteri. Ni raya pertama aku sebagai isteri orang, memang banyak perubahannya, dulu dengan famili aje, sekarang dah bersuami..mana tau tahun depan dah ada anak pulak.Insyaallah.. 

Plan Allah untuk kita semua macam-macam..maka kena teima dengan hati terbuka. Kena pandai sesuaikan diri dan jangan pentingkan diri, itu semua penting dalam sesebuah perhubungan. Semoga aku sentiasa ingat semua ni. Amin...

No comments: