Wednesday, September 28, 2011

Ujian Khas

Off to Bangi ~ First time dalam masa hampir 2 tahun lebih aku tidak memakai tudung 4 segi begini...hehe hari ni buang tebiat jap...sanggup p geledah kotak cari tudung ni..hehe...


Yerp....today i'm having ujian khas Pegawai Tadbir N41 kat UKM Bangi...Setelah menstudykan diri tentang topik2 yang dirasakan mungkin keluar, i am ready to sit for the exam...hoho

Mujurlah semuaya berjalan lancar n selamat sampai ke tempat tujuan...Exam berlangsung di Fakulti Sains Sosial & Kemanusiaan... Lucky me sebab meeting with my friend wawa...beliau tengah sambung master Pengurusan Persekitaran...Best tu, terjeles pulak bila dengar dia sambung...cam nak sambung je...Nak pulak course ni memang lebih kurang n berhubungkait dengan kerja en.Naza...Lagi la aku teruja...Tapi kalau nak sambung banyak yang kena pikir ooo... Kalau En.Naza dengan senang hati encourage aku, confirm aku sambung...hehe..

Berbalik pada exam, apa yang aku study memanng satu habuk sebesar hama pun x de keluar...haha padan muka... Ada 3 bahagian exam, ujian psikologi, esei english n paper pengetahun am... Hantam sajalah... Akhirnya penantian dari pukul 2pm hingga 5pm berakhir...lega kepala otak aku ni...terus je rasa ringan...terus je terasa lapar setelah seharian x makan...huhu...

Sangat terharu pada En.naza yang sanggup bercuti sebab nak hantar wife comey dia ni pergi exam...Dan paling best sebab kesudiannya menunggu aku di luar dewan dari awal sehingga habis exam aku... Thanks so much sayang...semoga ada lah rezeki aku untuk jawatan ni....dapatlah hendaknya aku dipanggil untuk temudaganya nanti...Aminnnn.....

2 comments:

MamaRaisya a.k.a Lisa said...

gud luck yek..moga ada rezeki ko la nanti

KePOchi LaTTe said...

thanks lisa...mintak2 la ada rezeki aku....