Wednesday, December 23, 2009

Cuti Oh Cuti

Esok aku akan berangkat ke Bukit Raja, Bandar Baru Klang, Klang..ini semua kerana cuti ku sudah hampir ke penghujung...owh....sedihnya. Tak dapat lagi nak bersantai-santai seperti selalu...Tidak lagi boleh bermalas-malasan tanpa perlu memikirkan assignment, kelas dan lain-lain....Sem depan aku sudah masuk kesemster ke 5. Ini bermakna tempoh aku bergelar pelajar sudah semakin sampai ke penghujung...tu lagi la buat aku tak sabar..aku sudah penat belajar.. dari sijil bawak ke diploma kemudian sekarang struggle untuk degree aku sudah hampir ke semangat-semangat terakhir ku..aku sudah mahu menginjak ke suasana baru...tidak lagi mahu menghadapi peperiksaan yang bisa buat aku tidak lena tidur dan tidak senang duduk bila memeikirkan result yang bakal ku terima...

Tapi esok aku sudah punya agenda...mungkin ini saat terakhir aku berseronok sebelum kembali mengadap buku-buku. aku mahu dating lagi..hehehehe tak sabarnya nak jumpa si dia.. Aku bertolak ke Terminal di Klang Sentral pada pukul 10pagi esok...Selamat tinggal Kuantan...Aku akan kembali lagi pada cutiTahun Baru Cina pada tahun hadapan 2010.

No comments: