Monday, December 07, 2009

I'm Bored

Boring sangat...aku just mengadap laptop tengok cerita Jepun koleksi adik aku...da 2 citer bersiri yang dihabiskan dalam masa beberapa hari ni...huaaaaaaaaa....da tak de citer bersiri lagi dah...lepas ni turn movie2 yang belum aku tengok tadi...sat tadi baru lepas habis tengok The proposal...not bad la ceritanya...Lookinng forward nak tengok wayang la...filem Santau. Princess n Frog n beberapa cerita lagi da nak keluar...sume2 pun macam best jer....ni memang nak lepas gian tengok wayang sebab kalau da masuk semester cnfirm susah nak p lagi...lagipun next semester going to be tough...this semester pun aku da agak giyang skip....ntah berapa la result yang aku dapat...huhuhuhu

1 comment:

YaMie said...

aswa..nnt kan kedatangan keretaku ptg ini di depan umah anda hehehe