Friday, December 11, 2009

Tripple C

Cat Care Centre
A Perfect Place For Your Cats Needs
A, 27000, Jln Tengku Muhamad, 25050 Alor Akar Kuantan, Pahang
Tel/Fax : 09-5672727

Ini iklan percuma bagi pecinta kucing kat Kuantan supaya senang nak dapatkan khidmat nasihat dan produk terbaik untuk si manja kucing anda....
Aku baru lepas pergi sini n beli makanan kucing aku yang 5 ekor kat rumah...for the first time aku beli produk makanan kucing Iams n Sportsman tapi yang plastik sekilo je la...Iams 1kg (RM24) n Sportsman 1kg (RM18).. Tapi menurut penerangan, once makan makanan berkhasiat ni, kucing anda tidak lagi memerlukan vitamin tambahan...aku pernah la jugak tanya pasal vitamin untuk kucing kat kedai kucing..harganya RM30 untuk 30biji n perlu diberi setiap hari...huaaaa lg la mahal...so better amik produk ni n tak perlu untuk bagi vitamin lagi...lepas tu untuk suntikan vaksin pula, hanya RM35 sekali cucuk untuk halang dari 4 jenis virus/penyakit. then untuk boarding atau tinggalkan kucing jika anda ingin berjalan jauh, hanya RM12 sehari siap dengan diberi makan...sangat murah kan...makanan pulak bukan la jenis makanan biasa tapi jenis yang berkhasiat la..


Antara aksesories kucing dan barangan kesihatan yang ada di situ...


Yang banyak2 kat rak tu makanan kucing..macam2 jennis ada..

So siapa yang berminat datang la ke premis yang dinyatakan di atas...


Ini Pengunjung kali pertama ke Cat Centre tersebut..

***********************************************************************
Selingan.....



 
Ini kucing En.Naza yang bernama Comey...cantikkan..
setakat ni aku da jumpa sepasang da...seekor hensem, seekor lagi cantik...

No comments: