Tuesday, December 15, 2009

Kunjungan Kilat

Pada 13/12/2009 (ceh siap letak tarikh hehe) aku dapat hadiah bergerak paling best...hahaha aku sangat suka hati sekarang...nak tahu apa hadiahnya? tapi limited edition la, xleh kongsi dengan sape2..huhuhu
hadiahnya...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
En.Naza..hehehe
(tentu korang faham sekarang kenapa ianya limited edition kan...)
*
*
*
*
Tak sangka lepas berkunjung ke Majlis Kawin Liyana n Pie...aku pulak dapat kunjungan dari jauh..dari Banting la mana lagi...padahal malam itu, en.Naza p melepak kat Jalan permai dari jam 2am sampai la jam 5am lebih siap sempat bersarapan roti canai mamak lagi tu...sambil2 tu dia sms katanya rindu...aku pun jawabla, kalau rindu turun la Kuantan...hahaha x sangka betul2 dia muncul di Kuantan...
Tepat jam 12.30 tengahari dia sampai..lepas tu mintak tidur kejap selepas semalaman tak tidur..katanya sejam aje sampai pukul 2 tapi akhirnya sejam en.Naza rupanya sampai pukul 4pm...aku memang tak sampai hati nak keut tapi kebetulan my bro nak keluar so nak tak nak kami pun kena keluar jugak coz my parent x de di rumah sedang bercuti ke Klang...

Tempat tujuan ialah East Cost Mall.. aku nak ajak en.Naza bersteamboat di Johnny's Restaurant...da lama da nak ajak akhirnya berkesempatan jugak...



Tengoklah pilihan steamboatnya..banyakkan..tapi awas..jangan la order abalone...cajnya RM168 sebiji..mungkin 3 hari kamu boleh kenyang makan sebiji abalone agaknya....lepas tu kalau terasa nak order udang basah..jangan makan seekor je amik rasa..kesian partner anda nanti terpaksa makan 3 ekor...secara adilnya jika di beri 4 ekor maka perlu dikonngsi sama rata 2 ekor seorang ya..(en.Naza pasti faham maksud aku..hehehe gurau je)..tapi kami makan banyak jugak, 9 bekas steamboat n plain rice n mee hijau daging barbeque..en.Naza siap order jus Aloevera..katanya nak licinkan kulit..hehehe... Kawan2, adakah siapa2 tahu apa pencuci muka yang elok untuk lelaki? just in case u all know then i can recommend it tu him..
.

 
 
Aksi semasa menunggu makanan sampai...tapi tak sampai sepuluh minit semua yang diorder da selamat tersumbat ke dalam periuk yang berisi kuah tom yam...sedap...aku paling suka sos yang disediakan dalam mangkuk kecil...sungguh masyuk..aku rasa servisnya sangat cepat kerana mungkin konsepnya makanan mentah jadi da disediakan awal2 so bila ada order, pelayan cume perlu ambil mengikut jenis yang diminta da terus kepada pelanggan...bagus kan..x perlu tunggu lama2.

 
 
 
Lepas makan kami jalan2 n ronda2 sambil menunggu waktu tayangan Wayang tibe...ni gambar di parking lot.. ramai sungguh yang datangke ECM..kami hanya mampu dapat tempat parking paling atas..huhuhu...
Kami tengok cerita Storm Worriors..kesinambungan cerita Stormriders. tapi dinasihatkat kepada kawan2, jika anda datang dengan partner atau pasangan masing2 maka janganla pilih cerita seperti ini kerana terlalu serius...better pilih cerita yang agak ringan...aku memang tersalah pilih waktu tu...lain kali tak buat dah..huhuhu

habis je wayang en.Naza hantar aku balik then bertolak ke Banting around jam11.. what a day but then i enjoy it so much... walaupun something happens in the middle but we manage to solve it...

P/S : aku terserempak dengan Pasangan tak berapa nak sejoli, Norman Hakim n Memey serta anak2 Norman di ECM masa nak p jumpa Johnny..en.Naza yang mula2 ternampak..huhu lagaknya  sangat bahagia..bahagia la sangat ye..huhuhu

2 comments:

BUDOK LAUT said...

kenyang sangat2 mkn kt ctu....huhuhuhu...

KePOchi LaTTe said...

HUHUHU sampai udang pun makan sekor je