Wednesday, June 24, 2009

Dare to try...?

Mari lihat sketsa di bawah ini...if u dare to try this then try it at your own house...but if u dont dare then make it as a lesson...



Eh..tunggu apa tu? sampai berasap2 tunggu...kt semak plak tu..confirm miang satu badan...


wah ada kebakaran....kena panggil bomba ni...


La...ada yg tengah wat barbekiu rupenya...tp nape tak potong 18 dulu..besar tu..macam mana nak kenduri...???



kena bakar dulu..buang kulit...pastu baru potong buat sup ke kari ke...


It happened just right behind my house..how inhuman. sebenarnya agak terkejut dengan insiden yg terjadi...at first aku ingatkan apa la yg bising2 kt tingkap dapur umah aku..rupanya ada this woman and 2 3 org budak2 tengah menghentak2 besi bulat kt something2 dalam longkang betul2 kat tingkap dapur aku... aku pun tanya la tengah buat apa...rupanya tengah mengerjakan biawak...pada mulanya aku x pasti la kenapa dia perlu beria2 membunuh haiwan tu pastu hasil daripada penerangan mak aku rupanya adalah untuk buat lauk pauk.

Yaks...ingatkan kenapa. lama jugak la diorang mengerjakan biawak ni...makan jam jugak sebab agak besar...even bila nak tarik tu pun sampai 2 orang yang tarik sebab berat...aku siap menyaksikan lagi adegan tarik-menarik...luka parah jugak la kat muka biawak tu...da sampai ajal jadi lauk pauk orang..redha aje la..



p/s : X sangka kat belakang rumah aku ni ada juga pemakan haiwan eksotik..huhuhu macam2 hal..

4 comments:

Qastalani® said...

igt kan ko nk tunjuk pic suar hampir nampak tongkeng! (pic akhir) hehehe

aswa said...

hehehe tu pun aku nak tunjuk jugak..hehehe buat keinsafan semua

SIKAKITULIS said...

diorg mkn biawak?

KePOchi LaTTe said...

haah...makan biawak...org sabah sarawak kalau x silap...non muslim