Wednesday, June 17, 2009

Ralat Paralakss..


Ralatnya rasa skrg ni...huhuhu..
dgn penuh semangatnya ptg td after having shopping at pasar malam Cenderawasih utk juadah berbuka aku p Tunas Manja dgn tujuan utk top up kredit aku yg da kering...
then bila sampai kat umah...xjuga masuk2 top upnya...aku ingat traffic jem agaknya...tp rupanya aku yang tersalah tulis no telefon... SALAH SIAPA? huhuhu da tentu salah tangan n minda aku yg melayang time tulisno top up tu....apa nak buat...kata org tua xde rezki... ntah la apa dosa aku buat. tp ari ni n 2 hari sebelum ni aku da wat ibadah puasa...mungkin byk sgt dosa aku kot....
tp aku mmg slalu mcm tu...minda npikiran ni slalu jer melayang2...sebut no lain tapi tulis no lain...bla...bla...bla...padan muka aku...huhuhu...kesimpulannya redha je la dgn ketentuan tuhan...siapa la kita nak melawan takdirnya...jd kawan2 ;ain kali berhati2 n tgok serta cek 10 kali sebelum nak kuar dr kedai top up.just to make sure our ringgit will not fly away to other person mobile numbers.

2 comments:

YaMie said...

Aswa, apa kate ko g menderma darah untuk menghilangkan segala dosa2 silam hehehe

KePOchi LaTTe said...

huhuhu doktor yg takut nak amik darah aku la...uratnya x timbul2...huhuhu